ONZE KLANTENSERVICE
We doen er alles aan om het online-winkelen bij Dessauvage aangenaam te maken en je online bestelling, de levering door onze eigen chauffeurs en onze dienst na verkoop zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen.
In het geval er toch een probleem zou opduiken, aarzel dan niet om ons telefonisch te contacteren op 051 30 98 70 of via info@dessauvage.be
Online shoppen bij Dessauvage gaat zo:
- Om onze prijzen te zien, moet je je eerst aanmelden met je gebruikersnaam en je paswoord. Bezoek je onze webshop voor het eerst, maak dan eerst een account aan. Dat duurt amper een paar minuten.
-
Kies het gewenste product, vul het gewenste aantal in en voeg toe aan je winkelwagen.
-
Herhaal deze stap als je meerdere producten wil aankopen.
-
Gedaan met shoppen? Klik rechtsboven op het winkelwagentje en controleer je lijst met aankopen.
-
Kies hoe je de goederen wil ontvangen.
AFHALING: in ons afhaalpunt aan de Ambachtenstraat 16 in Izegem.
LEVERING: laten leveren door onze eigen chauffeurs. -
Klik op ‘Bestelling plaatsen’.
-
In je mailbox ontvang je een bevestiging van je bestelling.
-
Bij levering door onze chauffeur of afhaling aan ons afhaalpunt in Izegem ontvang je de zendnota.
-
De factuur volgt aan het einde van de maand of indien anders gewenst
Portkosten
-
Portkosten zijn € 10 (excl BTW)
-
Gratis levering of verzending in West- en Oost-Vlaanderen
vanaf € 50 (excl BTW) - Gratis levering of verzending in andere provincies
vanaf € 75 (excl BTW)
Mijn bestelling is onvolledig
Mochten we op het afgesproken tijdstip één of meerdere producten nog niet kunnen leveren, dan zal dat op je zendnota genoteerd staan.
Zodra ze bij beschikbaar zijn, leveren we ze na.
Mocht je hierover vragen hebben bel ons dan op
051 30 98 70 of e-mail naar info@dessauvage.be.
Een artikel is beschadigd of defect
Vooraleer de artikelen bij ons de deur uitgaan, worden ze grondig gecontroleerd.
Mocht er toch iets misgelopen zijn: bel ons dan op
051 30 98 70 of e-mail naar info@dessauvage.be